Strony

sobota, 29 września 2012

Od Autorki :D (na wyrost powiedziane...)

Witam wszystkich.

Idąc za przykładem Chandni (a raczej małpując, ale no cóż...) chciałabym umieścić krótkie wyjaśnienie.
Nic nowego na razie nie mam :( Przykro mi, przepraszam, I'm sorry...
Wena przerzuciła mi się na Alex i Gibbsa, mam pomysły na kontynuację "About NCIS" i na chwilę obecną na tym się skupię.
Również Olga musi na razie poczekać, bo, owszem, kilka jej przygód i perypetii wymyśliłam, ale ni cholerę nie mogę znaleźć początku tej historii. A chciałabym, żeby to wszystko miało ręce i nogi, jakieś sensowne rozpoczęcie. Żebyście mogli dobrze poznać ją, jej życie, jej historię... Wiem, trudne zadanie :D
Obiecuję, jak tylko napiszę cokolwiek, chociażby najkrótszego one-shota, zaraz będziecie mieli możliwość zapoznać się z nim.
A jeśli macie ochotę - podsuwajcie pomysły. Może coś się urodzi...

Pozdrawiam

Alexandretta

1 komentarz:

  1. Małpuj, małpuj - pozwalam :) Szkoda, że Wena z tego bloga uciekła ale lepiej przeczekać. Nasze Weny chyba razem gdzieś polazły :/ Dobrze, że chociaż na tym drugim blogu twoja Wena dopisuje :) Czekam z niecierpliwością na blog z opowiadaniem o Oldze :) Życzę powodzenia i by Wena wróciła!

    OdpowiedzUsuń